Förening Vargön
Maud serverar goda smörgåsar på årsmötet.

Kategorier:
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Årsmötet den 13 oktober 2021 (klicka här för att se fler bilder)

Uppskjutet årsmöte hölls i PRO-lokalen den 13 oktober 2021.

Mötet inleddes med att ordförande Hasse Johansson hälsade alla välkomna. Därefter följde parentation över bortgångna medlemmar. Gun-Britt Johansson läste en dikt och vår egen PRO-kör framförde Så här tror jag blommornas skapare gör. Till ordförande för dagens möte valdes Rune Carlsson. Sedvanliga årsmöteshandlingar avhandlades. Den interimsstyrelse som på grund av pandemin verkat sedan i våras godkändes. Det gjordes val till 24 olika kommittéer och aktiviteter. Berith Pettersson och Britt Johansson avtackades för sina insatser i styrelsen. Leif Enorson från Resekommittén informerade om aktuella resor. Efter smörgås och jordgubbstårta underhöll kören och lotter såldes. Ordförande tackade alla deltagare för visat intresse och avslutade därmed mötet.

Text: Webbredaktör