Förening Bodafors

Vårens Vinprovning

Hölls på PRO gården 2 mars under ledning av Rolf Lind som lät de närvarande ta del av historia runt Portugisiska viner och även drycker från landet. Vin-dokument Pdf, 883.3 kB, öppnas i nytt fönster.

Alla Goda Krafter

Alla Goda Krafter vilket innebär de som under året gjort en gärning för att vi alla skall ha en fin föreningsgård, aktiviteter mm.
Dessa samlades den 3 mars i Gården  Pdf, 193.2 kB, öppnas i nytt fönster.

Månadsmötet MARS

21 mars höll vi Månadsmöte i kyrkans församlingssal. Mannekänguppvisning och möjlighet till klädesinköp genom Seniorshoppens sortiment och avlsutningsvis kaffe med dopp och eftersnack. Månadsmöte Mars Pdf, 242.1 kB, öppnas i nytt fönster.

Mullsjöresan till Trägubbemuseét

Vi besökte Trägubbemuseét Pdf, 790 kB, öppnas i nytt fönster. den 25 mars. Med andra ord gick resan till Mullsjö och ett besök hos Lars Axenfjord som även var värd.