Samorganisation Sandviken

Publicerad:

Storvinst såld av PRO Kungsgården

Till en vinnare i Sandviken

En lycklig (anonym) vinnare skrapade fram 100 000 kronor på en lott såld av PRO Kungsgården. Kanske DU år den lycklige nästa gång

Trippelskrapet är en klassisk skraplott. Skrapa fram tre lika och det ger dig vinst.

Överskottet från Trippelskrapet är en viktig inkomstkälla för PRO-föreningar över hela landet. Mycket verksamhet för landets pensionärer kan genomföras tack vare lotteriet. Trippelskrapet gör det möjligt för PRO att hålla nere medlemsavgiften.

Du som medlem i PRO kan köpa Trippelskrapet via din PRO-förening eller hos ditt närmaste ATG-ombud. Du kan även prenumerera på ett lottpaket som du får hem i brevlådan varje månad. Trippelskrapet säljer prenumerationer med erbjudande via PRO pensionären och andra tidningar.

Läs mer om Trippelskrapet eller beställ en prenumeration Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Text: Rolf Trogen