Förening Sandviken
Personer framför träd
Fin rosa himmel med konturer av människor i fronten

FOTO: Pixabay

Våra cirklar och friskvård

Klicka på sidomenyerna/eller högst upp till höger, på de tre svarta strecken om du läser på en mobiltelefon. Då får du information om de cirklar och friskvård som intresserar dig.

I vårt hus Valhalla på Seegatan i Sandviken sker de flesta av aktiviteterna.
Alla studiecirklar sker i samarbete med ABF Gästrikebygden.

För att anmäla dig till någon av aktiviteterna eller komma med förslag till nya, kontakta PRO-expedition: 070-2361486

Pris per aktivitet är 120 kronor per termin.
All betalning för aktivitet, dagsresor med mera kan göras med bankkort, kontant,
swish till nr: 1235696844 eller till vårt bankgiro nr: 5100-7821

Pris för danskvällar är 140 kronor per gång och då ingår kaffe/the med smörgås.
Då betalar man på plats när man kommer till Valhalla. Kontant, swish eller med kort.

Aktiviteter där PRO medlemmar får rabatt.
Padel:
20 % rabatt vid bokning av utebanorna i Högbo samt inomhushallen i Björksätra. Kontakta Mikael Rosén 070-2124944 för rabattkod och eventuellt om du vill ha hjälp att hitta spelkompisar.

ACTIC Gym. Hyttgatan 37 B (under Intersport)
279 kr per månad. Ordinarie pris 399 kr. Gym och gruppträning ingår.
12 månaders bindningstid. En veckas fri pröva på träning. Medlemsskap löses på plats.

ETC Power Gym. Storgatan 19. (Galaxenhuset)
120 kr per månad eller 1 200 kr per år. Ordinarie pris 220 kr respektive 2 400 kr.
Ingen bindningstid. Begränsning: Endast vardagar kl. 08.00 - 16.00.
Välutrustat gym, ingen gruppträning, medlemsskap löses hos Datametropolen, Hyttgatan 26.

Sandvikens Atletklubb på Jernvallen:
20 % rabatt på träningskort. Välutrustat gym med bra omklädningsrum och bastu. Mer information och lösen av träningskort genom personal som finns på plats på vardagar kl. 08.00 - 16.00.

Hitta din träningsform hos ACTIC – 1 månads fri provträning

Den bästa träningen är den som blir av, så prova dig fram och se vad du tycker om! På ACTIC:s ca 120 gym över hela landet erbjuds ett stort träningsutbud med gym, gruppträning och personlig träning. På många av deras anläggningar ingår även simning och bad. Som ACTIC-medlem får du även tillgång till över 280 onlinepass i Actic Anywhere som du hittar i deras Actic app.
Just nu* erbjuder de PRO:s medlemmar 1 månads fri provträning, vilket sedan kan kombineras med PRO:s ordinarie rabatt om 30% på medlemskap.

Mer information och kampanjkod finner medlemmarna på PROmervärde.se Länk till annan webbplats.. Länk till annan webbplats.

Villkor
* Erbjudandet gäller 1 månads fri träning mellan 1 september – 31 oktober 2023. Gäller både gym, gruppträning och bad. Lokala avvikelser kan förekomma och kan inte kombineras med andra kampanjer eller rabatter än ordinarie PRO-erbjudande om 30% rabatt på medlemskap..