Förening Kungsgården

Publicerad:

Medlemsträff på Birgittagården

Med information

Till dagens medlemsmöte hälsade vår ordförande Lasse Josefsson de 57 medlemmar välkomna och informerade om att vårt Info-Blad har uppdaterats med årets möten och träffar, Info-Bladet kan du läsa här eller ladda ner.
Nästa punkt var information om de förmåner och rabatter vi har som medlemmar i PRO , både från riks som lokalt inom Sandvikens kommun. Ni kan se informationen i bilder längre ner på sidan. Innan fikat, som bestod av kaffe, smörgås och kaka, spelade Sigge Lennholm gitarr och sjöng visor, vilket han även gjorde efter kaffet. Sedvanlig lotteridragning vidtog där som vanligt några får springa fram flera gånger för att hämta vinster medans många får slänga sina i papperskorgen.
Avslutningsvis tackade Lasse alla som deltagit och hälsade dem välkomma till det kommande årsmötet den 18 mars.

Foto Rolf Trogen: Sigge Lennholm underhåller med sång och musik

PRO Förmåner