Förening Kungsgården

Publicerad:

Friluftsdag vid Skidstugan

Kungsgården 25 maj

Ordförande Lars Josefsson hälsade deltagarna (64 st) välkommen till dagens friluftsdag, en lagomt varm vårdag . Han informerade även om kommande aktiviteter som att vi kommer att medverka vid nationaldagen 6 juni som firas i hela byn med olika aktiviteter från föreningar och företagen. Vi kommer även att bjuda alla 80+ medlemmar på resa och mat den 10 augusti, samt att vi den 24 august kommer att äta sill / surströmming i Bygården, Norrberg. Efter en tippsrunda och lite olika lekar bjöds det på gillade hamgurgare med tillbehör och dryck. Kaffe och muffins bjöds det även på. Som vanligt såldes det en stor lottring med fina vinster och dragning förättades. Efter en trevlig eftermiddag i naturen tacka vår ordförande all deltagarna och önskade en trevlig sommar.

Foto: Rolf Trogen Styrelsen i väntan på anstormningen

Foto: Rolf Trogen