Förening Kungsgården

Publicerad:

Årsmöte på Birgittagården

20 mars 2023

Ordförande Lars Josefsson hälsade välkommen till PRO Kungsgårdens årsmöte och fortsatte med att hålla parentation för de som lämnat oss under 2022. Därefter hälsades nya medlemmar välkommen.

Som Ordförande för mötet valdes Conny Bergsman och som sekreterare valdes Gunilla Trogen.

Ordförande för mötet Conny Bergsman tog vid och skötte mötets resterande punkter med bravur. Mötet avslutades med att Conny tackades med en blomma för sin insats och Lars Josefsson tog hand om resterande del med underhållning av Linda Lundberg från Hofors som med sång och en quiz underhöll innan det serverades kaffe och semla. Efter fikapausen fortsatte Linda med sin sång och sina frågor.

Sedvanligt lotteri blev den sista punkten innan Lars tackade de 55 medlemmar som deltagit vid mötet och informerade om kommande aktiviteter såsom vårfest som kommer den 19 april i Bygården Norrberg med mat och underhållning samt den friluftsdag som är planerad till den 25 maj vid Skidstugan.

Mer om vad som är planerat finns att läsa i vårt infoblad för 2023
Årsmötesprotokollet finns att läsa här Pdf, 2 MB.

Foto Rolf Trogen Ordförande Conny och Sekreterare Gunilla som skötte mötet

Foto: Rolf Trogen Våra mötesdeltagare