Förening Dellenbygden

Verksamhetsplanering 2024

PRO Dellenbygden verksamhetsplanering för 2024.
Daterad: 2023-01-26. Reviderad: 2024-07-17

Möten, se mötesplaneringen under rubriken möten, Styrelsemöten/Medlemsmöten

Surströmming den 25 augusti kl 13 på Bjuråkers forngård, mer info kommer senare.

Vattengympa, Gamelgäddorna i Delsbo badhus.
Vi startar vattengympan igen efter sommaren.

Boulen i Friggesund utomhus onsdagar kl 11-13, från den 8 maj vid korsningen av Bjurlings väg och Strömbackavägen
Ta med eget fika.
Utomhusboule i Delsbo i Björkparken, tisdagar och fredagar, kl 11-13.
Ta med eget fika.

Kommunmästerskapet i boule blir den 31 juli kl 11.00 i Björkparken i Delsbo, då avgörs vilket av kommunens lag som skall representera Hudiksvall i PRO mästerskapet.

Sittgympa i Bjuråker har sommarledigt, annars måndagar kl 10-11, från den 18 september i hyresgästförningens källarlokal på Strömbackavägen 11, tag med eget fika, ingen kostnad.

Sittgympa i Delsbo tisdagar kl 10.00, med start den 12 september, samma lokal som Hela Livet, Björkgatan 3
För dig som vill ha lite lättare gympa, ingen kostnad.

Stickcafé i Friggesund har sommarledigt, annars tisdagar kl 13-15 i Hyresgästföreningens källarlokal på Strömbackavägen 11, ta med eget fika.

Gåfotboll, i Dellbohallen, i samarbete med SPF och Delsbo IF, har sommarledigt.

Verksamhetsplaneringen är “levande” under verksamhetsåret och vi skall försöka fylla på med fler aktiviteter. Kom gärna med egna idéer, kontakta någon i styrelsen.