Förening Mora

Aktiviteter

Vi har inom föreningen en slogan – ETT AKTIVT LIV = HÄLSA. Aktiviteterna kan vara både fysiska och/eller mentala.

Som medlem i PRO är du välkommen att delta i de studiecirklar och kurser som vi bedriver i samarbete med ABF.

Ett par av våra friskvårdande aktiviteter är boule och golf, där vi i tävlingar, bl a Riksmästerskap, nått framstående placeringar.

Klicka i menyn till vänster för den aktivitet du vill ha mer information om. Under sommaren har vi uppehåll för studiecirklar och kurser. Starttider och övrig aktuell information kommer att finnas i Aktivitetskalendern här på hemsidan.

Kom gärna med förslag på andra/flera aktiviteter. Kontakta vår studieorganisatör Olle Erlands, tfn 070-751 54 47 om du har önskemål eller idéer om studiecirklar. Om du har förslag om friskvårdsaktiviteter, kontakta Agneta Söderberg 070-60 4 91 13 som är ansvariga för friskvården.