Förening Tanum

1:a omgången 22 nov 2022

Personer framför träd

Stor succe för Tanumslagen i PRO-Vetarna 22 nov 2022 Båda lagen vidare till semifinal!

PRO Tanum ställde upp med två lag i 2022/23 års PRO-vetartävling!

Totalt antal lag som tävlade i årets PRO-Vetare Bohuslän var 10 st i tre matcher!

Lars Olofsson, Lars Kellgren och Lars Magnusson med Carola Wallin som lagledare deltog i PRO Tanum 1 som tävlade i Lysekil mot PRO Lysekil, PRO Forshälla och PRO Munkedal! Förshälla 14 poäng, Tanum 1 13 poäng, Munkedal 10 poäng och Lysekil 10 poäng!

Åke Nygren, Annicka Eliasson ochKerstin Stang Kristiansen med Sverre Palm som lagledare deltog i PRO Tanum 2 som tävlade I Ellös mot PRO Morlanda och PRO Stenungsund! Tanum 2 19,5 poäng, Morlanda 16,5 poäng och Stenungsund 16 poäng!

Från varje match gick två lag vidare till två semifinaler i feb 2023 och i finalen i april deltar 4 lag!

Tanum 1

Tanum 2