Förening Sidensjö

Utsikt mot Drömmesjön
Sidensjö församlingahem

Sidensjö är en tätort i Örnsköldsviks kommun och kyrkbyn i Sidensjö socken i Ångermanland och Västernorrlands län

Sidensjö är beläget mellan sjöarna Bysjön och Drömmesjön, 23 kilometer väster om Örnsköldsvik.

Våra möten är förlagda till tisdagar iSidensjö Församlingshem. Där har PRO Sidensjö månadsmöten med sång och musik, intressanta föredrag, modevisningar och andra arrangemang. F.n. har vi våra möten med start kl 13.00 och styrelsemöte kl 12.00. 2023 kommer vi prova med att ha fester på kvällen.

Vårfest, surströmmingsfest och julfest brukar vi hålla i Valhalla Drömme eller Bygdegården Grindnäset.

Under sommaruppehållet juni-juli har vi gemensamma träffar med PRO - föreningarna i Köpmanholmen, Bjästa och Övre Nätra, s.k. fyrföreningsträffar.

Upptäck mer inom PRO Riks.

Hitta fler aktiviteter och erbjudanden på riksnivå

Personer framför träd

Puff 1