Förening Viksjö, Ångermanland

Träffar/Möten

Bygdespel i Lövvik 18 Juli med nya avresetider

Välkommen till en föreställning av ”Sanningar och skrönor från sågverkens tid”. nya avresetider är från Timrå 14:40, Sörberge 14:45, Viksjö Folkets Hus 15:10, Härnösands resecentrum 16:00 och anländer till hotell Höga Kusten där vi avnjuter en god middag. Därefter går färden till Lövvik och friluftsteatern. Föreställningen startar kl.19.00 och pågår i ca 2 tim och 50 min inkl. paus. Efter föreställningen beger vi oss åter till
bussen för hemfärd.

Pris per person vid minst 40 st per buss 1125 kr. Pris per person vid minst 50 st per buss 1050 kr. Vill du veta mer eller anmäla dig så ring Henry Wisén, 072 510 46 53.

Friluftsdag på Laxsjön

Den 31 juli åker vi på en gemensam utflykt till Laxsjön.

De som vill erbjuda skjuts eller de som vill åka med någon samlas kl. 12.00 på Folkets Hus. Annars ses vi kl. 13.00 på Laxsjön vid Klockargården.

Där serveras vi lite lättare förtäring. Efter gemensamma aktiviteter inne eller ute beroende på vädret så får vi lite eftermiddagsfika innan vi åker hemåt.

Under 2024 sponsrar Nysäter Wind och RWE en del aktiviteter inom ramen för föreningen.
Det tackar vi för