Förening Barkarby-Skälby

Fonus

Våra ägarorganisationers medlemmar har rätt till generösa förmåner hos både Fonus och Familjens Jurist:

• 500 kronor prisavdrag vid beställning av begravning hos Fonus. Prisavdraget blir 750 kr om det finns ett digitalt registrerat Vita Arkiv Länk till annan webbplats. för den avlidna.
  • 2 000 kronor avdrag på gravsten för minst 14 000 kronor (exklusive monteringskostnad) från våra två största leverantörer av gravsten.
  • 20 % rabatt på priset för alla produkter och tjänster hos Familjens Jurist. Länk till annan webbplats.

Förmånerna aktiveras online före beställning hos Fonus eller Familjens Jurist. Du fyller i ett webbformulär där du anger kontor/ort som du önskar kontakt med, medlemsorganisation och dina kontaktuppgifter.

fonus.se Länk till annan webbplats.

Här kan ni berätta mer om föreningens verksamhet.