Förening Barkarby-Skälby

Said Choueifaty

Ordförande har ordet
Hej,
Nu är vi på ett nytt år och jag hoppas att ni har haft ett gott slut på föregående år.
Nu startar PRO Barkarby-Skälby det nya året med en verksamhet som förhoppningsvis ska uppfylla era förväntningar med bra aktiviteter och cirklar. Jag hoppas att vi blir fler som kommer att delta pådetta.
Som vanligt kommer vi också att ha våra medlemsmöten och PUB- aftnar. Vi ska även försöka ha fler temakvällar som innehåller olika intressanta ämnen. Information om allt detta kommer att sättas upp på anslagstavlorna runt om i Barkarby och Skälby.
Ni kan läsa informationen åven på vår hemsida och i vår tidning,
Vi ska inte glömma årets viktigaste möte, årsmötet som ska bli på onsdag den 13 mars. Detta möte utannonseras i tidningen och ni kan hitta information om detta även på vår hemsida.
Vår valberedning arbetar med kandidatprocessen för att kunna hitta en bra styrelse som kan fortsätta med allt som vi gör. Känner du någon som vill engagera sig i styrelsens arbete eller om du är intresserad själv, får du kontakta valberedning.
Jag vill avsluta med att påminna hur viktigt det är att vi alla arbetar för att värva nya medlemmar. Viär alltid starkare när vi är fler. Tänk på att ingen kan göra allt men var och en kan göra något.
Said