Förening Teg

Annonser

Annonser publiceras i tidningar och skickas till de som har anmält sin e-postadress

Skicka gärna in din epostadress till PRO Teg>>

Generellt gäller att medlemmar som tillhör PRO Teg har förtur. I mån av plats kan andra PRO medlemmar komma med.

Om du redan är PRO medlem så kan du bli sekundär medlem, då tillkommer en årskostnad för ditt medlemskap på 45 kr. Ring medlemsansvarig Stig Norén 070-625 42 86

För anmälan till aktivitet: teg@pro.se

Tegs PRO välkomnar både gamla medlemmar som nya till våra aktiviteter 2024.
Bli medlem!

Annons 29 maj

Tegs PRO inbjuder till Picknick, ute vid Böleängs kvartersgård, Kärnhuset, tisdag 11 juni kl. 12.00. Kvartersgården ligger vid Biggaråvägen. Medtag egen mat och dryck. Tipsrunda eller frågesport. Anmälan senast söndag den 9 juni till teg@pro.se eller Gunilla Eriksson 073-064 16 40. Vid ihållande regn inställt. Välkomna!

Annonser 22 maj

Tegs PRO inbjuder dig som är intresserad av att cykla tillsammans, till en upptaktsträff den 4 juni kl 13.15 Lokal: ABF Rådhusesplanaden 16 B. I samarbete ABF. Vi bjuder på fika. Grupp 1: Cyklar lite längre. Grupp 2: Cyklar och letar kontroller ”Skoj på Hoj”. Kartor får du själv inskaffa. Anmälan senast 31 maj till pro@teg.se eller Mona 070-351 62 84. Vid anmälan uppge vilken grupp du vill delta i. Ta gärna med cykeln så kanske vi hinner ta en tur. Välkomna nya och gamla medlemmar!

Tegs PRO och Umeå BGK erbjuder dig att spela minigolf i sommar. Kom till Hedlundadungen för att träna motorik, fokusering och bollkontroll samt umgås med andra. Onsdag den 5 juni och 12 juni kl 10-12 erbjuds du att prova på denna stimulerande bollsport till en kostnad av 70 kr, för båda gångerna. Betalning direkt till Umeå BGK. Du bjuds på fika och får låna klubba och boll. Klubbens ställer upp med instruktör. Anmälan till teg@pro.se eller CG Nordlund 073-022 14 46 senast 2 juni. Vid mötet 5 juni bestämmer vi formerna för fortsatt spel under sommaren. Välkomna nya och gamla medlemmar!