Förening Jakobsberg

Fredagsbrev v. 03-24

Söndagspromenaden nr 176 med ett halvt dussin deltagare med fika, samtal och diktläsning i kylan. Vackert i skogen!
PRO tonerna startade vårsäsongen och träning inför kommande sångarturne’ på äldreboenden! Spännande och viktigt!
Onsdag dagscafe’ med uppskattad sittgympa med Siv Sjögren och gott fika. Järfälla kommun har äntligen börjat gräva upp och byta trasiga avloppsrör vid 81.an.

Månadsmötet torsdag 18 januari om ”Digital ekonomi ” med Swedbank samlade ca 50 personer i kylan. Inkeri K talangfull medlem underhöll med poesi. Laila G och kaffegruppen serverade gott fika inkl smörgås. 👏💐☕️Tack för det!

Trevlig helg hälsar Bo Johansson, ordf 070-4919499. Nästa vecka: Bingo med Gertrud, Bertil och Siv på onsdag. Seniorakademin med Allan Larsson på fredag kl 13 i Folkets i Hus.