Förening Billesholm

Sammankomster

Planering för 2024

Torsdagen den 23 Maj:

Samling i Folkets park kl. 13:00 för Picknick i det gröna samt "prova på Boule"

Torsdagen den 13 Juni:

Drar vi igång Midsommarfirandet medelst en sk. "Sillsexa" i klubblokalen. Start kl. 13:00. Betalning som är lika med anmälan till Bg 5594-7329 eller med Swish till 123 052 87 29 senast den 9 Juni- Kostnad 150 kr. Ylva Thälund underhåller!

Fredagen den 3 Augusti:

Årets sommarfest firar vi på Smörgåsboden där vår egen Franske grillmästare ser till att vi får något knaprigt helgrillat på spett! (Anmälan behövs)

Torsdagen den 17 Oktober:

Dags för årets smakupplevelse "Ärtsoppa med tillbehör" Samling i klubblokalen kl. 13:00 (Anmälan behövs)

Torsdagen den 21 November:

Dags att räkna mynten- Budgetmöte kl. 14:00

Fredagen den 13 December:

Skall vi försöka överträffa förra årets lillejul i klubblokalen med god mat/dryck och glatt sällskap. Vi drar igång kl. 16:00 (Anmälan behövs)

OBS:

Detaljer för anmälan och prisuppgifter för våra aktiviteter återkommer vi när aktiviteter i fråga närmar sig.

PS:

Det finns utrymme, om intresse finns, för flera aktiviteter under året. Tex.en sk. Oktoberfest/Bussresa/Dubbeltura/Teater mm. - Hör gärna av er.

Torsdagen den 20 Februari 2025:

Årsmöte i klubblokalen kl. 14:00

VÄLKOMNA!