Distrikt Jönköpings Län

Nyhet när det gäller prenumeration på lotterna du kan nu stötta din lokala förening!

Prenumeration läs mer Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Lotten kostar fortfarande 25 kr och föreningen får fortfarande 9 kr per lott. De ligger fortfarande i 40 buntar. Behöver ni beställa fler lotter hör av er till distriktsexpeditionen på mailen info@jonkopings-lan.pro.se

Redovisningsblankett>>> Word, 152.5 kB.

Viktigt när du redovisar till oss är:

• att skicka med vinstlotterna och
  • att skrapa rutan nere i vänstra hörnet på vinstlotten (trots att det står "skrapa inte här") så att vinstbeloppet syns och kontrollera detta.

Vill ni ge bort lotter finns fina kuvert att lägga dem i kontakta expeditionen om ni vill ha sådana.

Vi har en ny trippelskrapsansvarig på distriktet han heter Per-Åke Lejon och kan nås på följande telefon 070-2452533 eller mail perake.lejon@gmail.com