Vandring i Väte

Besök i kulturlandskapet

Idag torsdag 14 maj har Ulf och Lena Andersson visat upp
en vacker del av Väte som de flesta av oss inte visste fanns.

Vi var 20 st. som vandrade de 11 km i Vätes kulturlandskap
i gammelskog och genom Binge Slott samt med kafferast vid
Norrbys Museigård.

Som vanligt blev vi torrskodda trots
vandring i Väte

Tack till Ulf och Lena för en fin vandring och nya upplevelser!

Öppna landskap
Norrbys vattenkvarn

Tillsammans för ett bättre liv

I PRO ser vi tillsammans till att livet som pensionär blir bättre och roligare. Här kan du träffa nya vänner, välja mellan mängder av aktiviteter och engagera dig i viktiga frågor. Som medlem får du också en lång rad förmåner som hjälper dig i din vardag.

  • PRO medlemsresor
  • Utvecklande studier
  • Fri datasupport
  • PRO Mervärde
  • Försäkringar
  • Billigare resor
  • Samhällspåverkan
Pratbubblor innehållandes texten Gå med i PRO och påverka.