Distrikt Västmanlands Län

Medlemsvärvning

Distriktet arbetar löpande för att stödja länets förningar när det gäller värvningen av nya medlemmar.

Personer framför träd

Medlemsvärvning måste vara en ständigt pågående aktvtet för distrikt och föreningar för att säkerställa att vi fortsätter att var en stark pensionärsorganisation.

Har föreningen frågor eller funderingar vad gäller medlemsvärvning kontakta Barbro Andersson på telefon 070-663 37 44 eller via e-post .

Läs nedan mer om varför vi skall vara med i PRO och vilka förmåner det innebär
PRO Riks sida om förmåner Öppnas i nytt fönster.

Planerade/Pågående/Genomförda aktiviteter

Nedan presenterar vi information om vad som planeras och pågår. Informationen presenteras efter datum för informationen.

24-03-24 Värvarkampanj 2024 där föreningar kan vara med i en lokal tävling för att "Bli bästa förening 2024". Tävlingen omfattar en etapp under våren med start 1 april och en ytterigare en etapp under hösten med start den 1 septwmber. Folder som presenterar tävlingen finner du nedan:
Folder "Tävling för alla PRO-Föreeningar" Pdf, 484.1 kB, öppnas i nytt fönster.