Distrikt Västmanlands Län

Trippelskrapet

PRO:s lotteri Trippelskrapet är till för att stödja PRO:s verksamhet över hela Sverige. Samtidigt som du har chansen att bli miljonär.

Trippelskrap

Trippelskrapslotter

Trippelskrapet är en klassisk skraplott. Lotteriet innehåller hela sex stycken miljonvinster.

Har din förening frågor eller funderingar vad gäller Trippelskapet kan du kontakta Agneta Bode på telefon 070-965 10 03 eller via e-post.

Är du medlem i PRO kan du köpa Trippelskrapet via din PRO-förening. Annars finns den att köpa hos de flesta ATG-ombud, hos vissa tobakshandlare, på Coop Forum och Coop Extra. Du kan även beställa en prenumeration, så får du ett lottpaket i brevlådan varje månad.
Mer om PRO:s Trippelskrap Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

PRO använder sig även av telefonförsäljning för lotteriet gentemot sina egna medlemmar. Meddela Kundservice på Trippe om du inte vill bli uppringd.

Överskottet från Trippelskrapet är en viktig inkomstkälla för PRO-föreningar över hela landet. Massa bra verksamhet för landets pensionärer kan genomföras tack vare lotteriet.

Läs mer om en Trippelskrapskonferens Pdf, 178.3 kB, öppnas i nytt fönster.

Blanket för slutredovisning av Trippelskarapet Pdf, 103.4 kB, öppnas i nytt fönster.