Förening Knivsta

Vårens Panterboule avslutad!

Vårens Panterboule är nu slutspelad och det har varit hela 66 tremannalag som deltagit, uppdelade i åtta olika grupper.

Resultat Pdf, 142.9 kB.

Det här resultatet utgör underlag för höstens spel, där alla 1:or möts, alla 2:or möts, 3:or möts etc. i två omgångar med start i augusti. Det kommer säkert att bli många tuffa matcher och avslutning med prisutdelning kommer därefter att bli på Boulens dag 5 september.

Det lag från från PRO Knivsta som lyckades bäst var lag 4 som placerade sig som tvåa i sin grupp och det innebär att de bl a får flera heta "derbymatcher" mot två olika lag från SPF Knivsta!

Hemmamatcherna kommer förstås att spelas på våra fina banor vid CIK.

Vi har fått inbjudningar från ENA-kulan, Öregrunds-kulan och Rimboulen som vi har möjlighet att anmäla oss till.

Måndag 22 maj spelar vi PRO-DM-kval i Fyrislundshallen, vi har anmält 6 lag från oss i PRO Knivsta och DM-finalen spelas den 8 juni på våra banor här vid CIK.

Så vi har full fart plus träning/spel varje måndag och onsdag.

/Ulla