Förening Tyresö

Mina sidor

Vi behöver din epost-adress för du snabbt ska få information från oss. Dessutom är det bra om du kontollerar att telefonnummer är korrekt.

Som medlem kommer man åt ”Mina sidor” genom att gå till minasidor.pro.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. på internet. Där klickar du på ”Logga in” eller när du är här på hemsidan så klickar man på LOGGA IN, röda knappen högst upp på den här sidan.

Därefter får du instruktion hur du kommer in på just din sida (Mins sidor) i medlemsregistret Harald.

Enklaste sättet är att komma in på sidorna är sedan att logga in med mobilt bank-id. Om din e-postadress finns i medlemssystemet går det också att logga in med den och ett lösenord. I så fall ska du första gången du loggar in klicka på ”glömt lösenord” så får du ett lösenord skickat till dig.