Distrikt Stockholms län

Besöksräknare

Du är nummer

sen den 11 mars 2021

Här kan du som är IT-ansvarig, registeradministratör, webbansvarig m.m. hitta matnyttiga länkar och information.

Under 2023 och våren/sommaren 2024 pågår en ombyggnad av webben/hemsidan. Läs mer här

IT-gruppen i PRO Stockholm består av en handfull volontärer. Vi håller grundkurser i Harald (PRO:s medlemssystem), Sitevision (PRO:s webb/hemsidessystem) och MS365 ( PRO:s mejl, molnlagring, kalender, mm) och som regel går kurserna på PRO Stockholms kansli på Renathvägen 2 i Hammarbyhöjden. Dessutom har vi digitala "Öppet hus" 1-2 gånger per termin där frågor kan ställas om de olika systemen.

Mer om våra kurser hittar du under IT-utbildningar.

Vi söker fler deltagare som vill ställa upp och lära ut hur man sköter PRO:s olika IT-system.

Vi utgår ifrån att du är fullvaccinerad innan du deltar på någon av de fysiska utbildningarna.

Klicka på respektive flik till vänster (eller om du använder mobil eller platta, menyn) för mer information om Harald, Sitevision eller MS365 om föreningens e-post, Onedrive, Microsoft 365 mm.

Frågor till It-gruppen: itansvarig.010@pro.se