Förening Malmköping

Möten

Här nedan kommer en kort uppdatering på de möten som är planerade under våren.

Fredag 26 april kl 13.00. Christer Eklund kommer och underhåller med sång och musik. Dessutom presentationav nya styrelen.

Fredag 17 maj kl 1300 bjuder PRO alla medlemmar som fyllt eller fyller 80 år på sill-lunch. Föranmälan behövs - det är gott om tid ännu men hör av dig till Viveka om du vill delta eller skriv upp dig på listan i entrén till Seniorgården.

Fredag den 31 maj 13.00 blir tiden för sista medlemsmötet för vårterminen. Lena Blomkvist från PRO kommer och informerar om vilka förmånliga försäkringar du kan teckna som PRO-medlem. PRO har avtal med Folksam.

Tid för mötena den kommande hösten är 30 augusti, 27 september, 25 oktober och 29 november.

Många fredagar således men glöm inte bort att vi har många intressanta möten och sammankomster även andra veckodagar. Titta under aktiviteter och övriga verksamheter kanske du hittar något du är intresserad av!

Nu har vi fått de nya tiderna för mötena i IT-cafeet under våren. Första mötena har ju redan varit men de kommande är (samtliga mellan kl 14-16): 3/4, 24/4, 15/5 samt 5/6. Samtliga möten är alltså lagda på onsdagar.

Varmt välkomna till det nya verksamhetsåret 2024 i PRO Malmköping!