Förening Vellinge

Årsavgift 2023: Inkl. Förbunds-Distriktavgif = 350:-

Förbundsavgift 200:-Distriktsavgift 50:-Föreningsavgift 100:-

Medlem som betalar Förbundsavg. i annan PRO-förening = 100:-

Vårt Bankgironummer är: 618-3776, Swish nummer är: 1230611285. Dessa nummer gäller betalning för utflykter och teaterbesök mm, ej årsavgiften.

Vår förening är politiskt oberoende och en av Söderslätts största pensionärsföreningar med närmare 500 medlemmar

Vår målsättning är att aktivera våra medlemmar med diverse blandade Studiecirklar, men även fysiska aktiviteter ingår i vårt programutbud. Även Resor, Studiebesök samt Kulturella aktiviteter finns med i vårt programutbud

Vi är även lyhörda om någon Medlem har önskemål om någon aktivitet som inte finns i vårt utbud, då gör vi allt vi kan för alla skall bli nöjda. En bra dialog med våra Medlemmar är av högsta prioritet för ytterligare ett steg i rätt riktning.