Förening City Norrköping

Bli Medlemi PRO City

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Personer framför träd

PRO City får ett antal nya medlemmar varje år och vi välkomnar nu också 50-60 talisterna till oss. Första gången ni besöker vårt medlemsmöte på Hemgården kom ihåg tala om att du är ny medlem (om vi inte uppmärksammar detta) för första gången så bjuder vi på kaffe med smörgås eller annat tilltugg !

Anmälan till alla våra medlemsträffar ska du göra till 0709789195 och ta med kaffekopp.

För nya medlemmar har vi en träff "Ny i PRO"vars målsättning är bl.a. att hälsa nya medlemmar välkomna i föreningen, presentera PRO, berätta om medlemsförmåner, våra aktiviteter samt mycket annat, som är bra att känna till. Träffdatum bestäms "efter hand" beroenda på tillströmning av nya medlemmar. Inbjudan skervia mail eller med post.

Vill du bli medlem kan du ta kontakt med Medlemsansvarig Gun Björk. 0709789195 eller anmäl dig själv via riksorganisationen: : scrolla ner en bit här så hittar du Medlemsansökan . Viktigt att du anger både telefonnummer och ev.epostadress för att underlätta kontakt med dig vid behov.