Förening Herrljunga

Mars 2021

PRO Herrljungas ordf. Bo Naumburg. / Foto: UK

Nu har vi för andra gången haft månadsträff vid Herrljunga Folkets Park

Första träffen var 4:e februari. Många glada PRO-are kom för att träffas - grilla korv och bara få umgås och prata ett par timmar.

Den 4 mars blev det da capo på denna aktivitet och i det soliga vårvädret hade ca 25 medlemmar åter igen samlats för en stunds gemenskap. Det blev även lite hjärnjympa den här dagen, dettai form av ord som skulle ge ett fågelnamn.
Våra medlemmar bjöds åter igen på korv och bröd.

Kommande aktivitet är en TIPSPROMENAD som kommer att äga rum i april.
Start vid Parken och en handikappad bana kommer att finnas, så att alla kan vara med.

Styrelsen kommer även att ta upp utlottningen av "Månadens buket". Under tiden pademin fortgår, fram till att allt blir normalt igen - drar vi i styrelsen en vinnare från medlemsregistret med inbetalda medlemsavgifter.

När vi , förhoppningsvis ganska snart, får igång våra medlemsträffar, återgår vi till det vanliga sättet att dra en vinnare på inträdesbiljetten.