Förening Vaggeryd
Gemenskap & aktiviteter
Publicerad:

Vi ses på Sjöbo 25 maj!

Torsdagen den 25 maj 2023 klockan 14.30 träffas vi på Sjöbo för att avsluta vårsäsongen.

PRO-kören underhåller och Marcus Phil från Vaggeryds kommun informerar om Furugårdens nya boende.

Kostnad: 50 kronor per person med fralla, kaffe och kaka.

OBS! Meddela eventuella allergier senast söndagen den 19 maj till Kristina Skantz, 070-962 65 40 eller kristina.skantz@outlook.com

DM i golf

Onsdagen den 24 maj 2023 bjuder PRO i Jönköpings län in aktiva golfspelare att delta i årets distriktsmästerskap i golf för PRO-medlemmar.

Plats: Götaströms GK, Skillingaryd
Spelsätt: Slaggolf.
Anmälan: Senast den 21 maj 2023 till Götaströms GK, 0370-764 90.

Kom ihåg att kolla in Navets program! Klicka på länken så kommer du till Navet på Vaggeryds kommuns hemsida. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

STYRELSEN ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKÖN SOMMAR!

Bild från en golfbana med tre spelare.

Spelar du golf? Anmäl dig till PRO:s distriktsmästerskap på Götaström. Den här bilden är dock från en annan golfbana. Foto: Conny Thålin

Text: Lisbeth Lejon