Förening Falkenberg
Rådhuset Falkenberg

PRO Falkenberg

På grund av Coronan är det tillfället är det bara ett fåtal aktiviter som pågår.

Vår verksamhet förutom aktiviteter och evenemang

PRO Falkenberg har många regelbundna "aktiviteter". Tyvärr i nuläget. Vill man se dem eller kontakta ansvarig så hittar man dem mer detaljerat under fliken Aktiviter. Alla evenemang såsom Månadsmötena ligger under fliken "Evenemang"

Vi representerar, samverkar och samarbetar med flera andra grupper.

KPR Vi vill i Kommunala Pensionärsrådet samverka med andra pensionärsföreningar samt Mölles vänner. Alla gemensamma och aktuella frågor tar vi upp där

Distriktsstyrelsen Från Falkenbergs PRO har vi två ordinarie från styrelsen. Vi fortsätter här att driva både våra lokala och distriktets frågor.

SKPF Svenska Kommunalarbetar FörbundetVi kommer att fortsätta att samverka med SKPF med bland annat försäkringsfrågor.

SPF seniorerna Vi kommer att fortsätta att samverka kring olika frågor och projekt.

ABF Vi kommer att fortsätta ha våra lokaler där och ABF står också till tjänst med kopior bland annat.

SV Studieförbundet Vuxenskolan har under år 2020 hjälp till med kostnader för foldrar. Detta hoppas vi på att de kommer att göra vid fler projekt.

.