Förening Torhamn

Om oss/Länkar

Är du intresserad av vår verksamhet finns här vår senaste verksamhetsberättelse och även vår aktuella verksamhetsplan.

Här finns också lite om vår tidigare historia.

Besök vid en historisk plats i Torhamn.

Besök vid en historisk plats i Torhamn. FOTO: Tommy Andersson

Vår möteslokal är oftast Torhamnsgården där vi bland annat har våra månadsmöten, flera studiecirklar och andra trevligheter som vårbuffé, julbord, höstaktion, filmkvällar mm.

Föreningsverksamheten hos oss bygger på kamratskap, hjälpsamhet, meningsfulla fritidsaktiviteter samt god kontakt med kommun, landsting och andra organisationer. Ju fler medlemmar vi är, desto större påverkansfaktor är vi och det blir samtidigt roligare och trevligare på våra medlemsmöten och aktiviteter.

Därför vill vi gärna bli fler medlemmar. Är du redan medlem så ta gärna med vänner och bekanta som ännu inte är medlemmar så de själva får upptäcka hur bra vi har det tillsammans.