Vilken fantastisk grillmys det blev tack vare alla underbara PROare. Alla välkomnades med en välkomstdrink och kunde gå runt och mysa lite innan grillningen. Även tur med vädret, alla hann grilla färdigt. Innan kaffe och tårta blev det allsång bl.a. Bättre och bättre dag för dag, Vår bästa tid är nu, Pensionärsveckan. Efter kaffet plockade Erling fram dragspelet och nu mer allsång som Idas sommarvisa, Fritiof och Carmencita mm. Vi avslutade med I natt jag drömde. Tack alla, ni är så härliga Marie och Eleinor
Gemenskap & aktiviteter


