Årsmöte 2018-02-21

Erik Grahn

PRO Fällfors årsmöte i Forsgården 21 februari.

2018-02-23 2018-02-21

Ordf Sara Lindgren hälsade välkommen, speciellt till nya 4 nya medlemmar senaste månaden. Därefter hölls en tyst minut för 2 avlidna medlemmar under 2017.

Som ordf för årsmötet valdes Matts Brännström.

Verksamhetsberättelse för 2017 presenterades av Kerstin H Brännström som valdes till årsmötets sekreterare.

Årsmötet valde Britt-Marie Persson som kassör, Inger Ölvebring som studieorganisatör samt ombud till ABF och ansvarig för hobbyverksamheten,  Anna Dahlgren som suppleant i styrelsen, Barbro Öhlund som revisor, Maj-Britt Sandström som revisorersättare. Till valberedning förutom, Irené Ek som är samordnare, Matts Brännström och Ulf Rosberg.

Efter mötet bjöds det på semlor och kaffe, sedan underhöll Erik Grahn på Norsjödialekt som var både dråpliga och roliga.

Sist men inte minst avtackades 2 riktiga trotjänare, Hjördis Långström och Carin Hållström, för lång och trogen tjänst inom föreningen med blommor och presentkort.

Elvy och Kicke verkar väldigt inne i en diskussion.

Nyaste medlemmarna, Birgitta och Ulf Rosberg med Inger och Ingemar Ölvebring.

Ove Andersson och Iréne Ek avnjuter semlor och kaffe. På bilden syns också nya kassören Britt-Marie Persson och Martin Lindgren.

Dela den här artikeln: