Medlemsmöten

Årsmöte 2018-02-22

PRO Munksund har hållit årsmöte 20180215 i Munksunds Folkets Hus 41 medlemmar deltog på mötet. Mötet inleddes med att Karu´che bandet spelade och sjöng. Efter den inledningen serverades en lunch bestående av sallad därefter genomfördes sedvanliga årsmötesförhandlingar med Parentation och tyst minut och Margit Nordsvahn läste en dikt för de medlemmar som för alltid har lämnat oss. Val och nomineringar genomfördes. Styrelsen för 2018 kommer att bestå av: Christina Oscarsson, Larry Nilsson, Lars-Erik Gustavsson, Åke Engman, Kristina Wallon, Ulla-Britt Eklund, som ersättare valdes: Irene Karlsson, Lilian Sjöström, Sune Westerberg. Till studieorganisatör utsågs Bo Larsson.

Efter val och nomineringar överlämnade ombudsman Eva Rödge Förtjänsttecken till Lars-Erik Gustavsson för många år som förtroendevald på olika uppdrag för PRO Munksund. Christina Oscarsson tackade matkommittén för det gångna året. Mötet avslutades som vanligt med lotteridragning.