Medlemsmöten

Årsmöte 2015-02-12

Munksunds PRO hade årsmöte i Folketshus Munksund 2015-02-12 ca 60 medlemmar kom till mötet, de hälsades välkomna av värdparet Inger och Kjell Sjöström. Eva Rödge var vidtalad att vara ordförande men ett missförstånd uppstod så hon var på ett annat möte i Luleå i detta prekera läge hoppade Larry Nilsson in som en räddande ängel tillsammans med Åke Engman som sekreterare fixade de situationen.

Mötet öppnades med en parentation över avlidna medlemmar samt sång och diktläsning av kören. Därefter fick vi information från COOP Konsum om det nya poängsystemet av Nils Johan Larsson och Norma Persson.

Maten för dagen var Carrè med sallad och kaka, den blev väldigt populär.

Val av styrelse: Kassör Lars Erik Gustavsson   Sekreterare Åke Engman   Studieorganisatör Inger Sjöström   Ledamot 2 år Ulla Britt Eklund   Ersättare Christina Wallon   Lennart Jansson   och Mats Sandberg   Revisorer Maud Lundmark 2 år   ersättare 1 år Lilian Sjöström. Vidare ett otal andra nomineringar.

Därefter  information lottdragning och avtackning av mat personalen. Christina tackade så deltagarna och avslutade mötet.

Värdparet Inger Och Kjell Sjöström

Några av deltagarna.

Ett annat bord.

Nya körledaren spelar och sjunger en låt.

Det är inte alla som är fattig pensionärer i vår förening.

Nils Joan Larsson COOP.

Norma Persson ägar ombud.

Carrèn verkligt läcker.

Här gäller det att hålla sig framme.

Avtackning av mat personalen.