Trippelskraplott

Trippelskrapet – vårt lotteri

PRO:s lotteri Trippelskrapet stödjer PRO:s verksamhet över hela Sverige – samtidigt som du har chansen att bli miljonär.

Trippelskrapet är en klassisk skraplott. Skrapa fram tre lika och det ger dig vinst.

Överskottet från Trippelskrapet är en viktig inkomstkälla för PRO-föreningar över hela landet. Mycket verksamhet för landets pensionärer kan genomföras tack vare lotteriet. Trippelskrapet gör det möjligt för PRO att hålla nere medlemsavgiften.

Du som medlem i PRO kan köpa Trippelskrapet via din PRO-förening eller hos ditt närmaste ATG-ombud. Du kan även prenumerera på ett lottpaket som du får hem i brevlådan varje månad. Trippelskrapet säljer prenumerationer med erbjudande via PRO pensionären och andra tidningar. Vi har också telefonförsäljning och 1-2 gånger om året kan du som är medlem i PRO bli uppringd och få ett erbjudande. Vill du inte bli uppringd av trippelskrapet meddelar du det till kundservice@trippelskrapet.se

Läs mer om Trippelskrapet eller beställ en prenumeration Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Behöver du hjälp att sluta spela?

Det finns hjälp att få! Klicka på den här länken för att komma till stödlinjens hemsida. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Stödlinjens logotyp
Stödlinjens logotyp i svart