Kontakta oss - Riksorganisationens kansli

Välkommen att kontakta oss på PRO:s riksorganisation!

Allmänna frågor

Svar på de vanligaste frågorna hittar du på sidan Frågor och svar Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

OBS: Kom ihåg att inte ange känsliga personuppgifter såsom sjukdomstillstånd i din kommunikation med oss. Du kan läsa mer om hur vi hanterar personuppgifter i vår GDPR-policy på sidan "Om oss"

Medlemsservice

Ändringar av medlemskap samt frågor som rör rutiner för förtroendevalda och föreningar hanteras i första hand på distriktsnivå. Kontaktuppgifter till din lokala PRO-förenings distriktsorganisation hittar du på ditt distrikts sida.

Till sidan för att hitta ditt distrikt

För övriga medlemsfrågor:

E-post: info@pro.se
Telefontider: vardagar kl. 09.00–12.00

Datasupport till förtroendevalda och medlemmar

Frågor om PRO:s hemsida, medlemssystemet ”Harald”, webbverktyget ”Sitevision” och ”Microsoft 365” besvaras av PRO:s datasupport.

E-post: support@pro.se
Telefontider: vardagar kl. 08.00–18.00

Ekonomienheten

Till våra kunder: Samtliga frågor som rör kundfakturor som inte avser medlemsavgifter mailas till faktura@pro.se. Frågor som rör medlemsavgifter besvaras av medlemsservice.

Till våra leverantörer:
Leverantörsfakturor mailas i pdf-format till e-post pensionarernasriksorganisation@centsoft.se

För er som vill skicka E-faktura är vårt GLN-nummer 7368460005120 och vår VAN-operatör är CrediFlow. Observera att Referensperson måste finnas med på fakturan.

Besöksadress: Slussplan 9, Stockholm
Postadress: Box 3274, 103 65 Stockholm